En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 20 oktober 2010 22:16

Startade dagen med att köra till Gunnars och köpa frukostbullar till verkstadsfolket.

Upp till kontoret och slängde av väska och träningsskläder, tryckte i mig en bulle och sen iväg till ett informationsmöte ang ett nytt program där man ska beställa varor ifrån. Jag har aldrig beställt varor tidigare, för vi har haft en annan på kontoret som skött detta.. Nu ska tydligen jag börja med detta.


Fick undan 30 fakturor i en faslig fart och det kändes väldigt skönt efteråt eftersom de tar mycket av min tid.

Hann faktiskt undan med en hel del idag, kändes bra när jag stämplade ut strax innan kl 16. Byte snabbt om för att hinna ner till gymmet innan allt folk kom dit.

Idag jobbade jag mycket med ben och mage, startade med rodd i ca 15 minuter just för uppvärmningens skull.


Johan hämtade mig och vi körde hem, jag bytte om och sen körde jag Moa till viarp. Upp till stallet och fixade allt där, lastade Seline och ner till Viarp. Kom i lagom tid för lektionen. Idag hade de bomövningar och red för Lotta. Det gick super bra och Moa var kanonnöjd efter sin galoppövning över bom. Sen gillar hon att träna för Lotta. Kul med lite ombyte ibland, även om de gillar Susanne kanonmycket, så är det nog nyttigt att prova lite andra tränare ibland.


Riktigt höstväder, med regn och blåst var det på kvällen och när vi körde hem från Viarp så var det snöblandat, 1 plusgrad och väldigt blött.

Öste ut Seline från släpet, Björn var snäll och öppnade upp dörrarna till stallet så Moa kunde komma in fort med Seline.


Sen var det full fart hem för att hinna se lite av Bonde söker fru =)


Johan gick till maxi och hem igen på kvällen.

Patricia var och dansade. Hon hade slutat kl 12 hos Jörgen idag, för det fanns inte så mycket att göra. Jörgen själv är i Flyinge på Breeders och då är det bara hästar som ska in och ut ur hagarna och mocka så klart, men det går snabbt.



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards