En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 22 oktober 2010 22:15

Tanken var att jag och Linda skulle gå hem lite tidigare, men så kom chefen och ville gå igenom en massa som gjorde att vi gick som vanligt.=/


Linda körde till stallet och jag åkte med henne för Johan behövde bilen.

Hon fixade mockningen och borstade på Seline och jag fixade maten och fyllde på vatten igen... ute i hagarna. Fattar inte hur mycket de dricker just nu. Helt tomt i hinkarna i boxen och baljan i hagen helt tom.


Johan kom upp med cykeln så att jag skulle kunna cykla med när Linda red.

Vi började rida ner till fälten vid dammen. Seline är ju väldigt glad att få galoppera så hon laddade direkt hon kom ner till fälten, men Linda tyckte att det var lite läskigt eftersom Seline gärna vill galoppera väldigt foooort!!

  Gillar verkligen höstens färger....  


Tillbaka till stallet och svidade om Seline till dressyrhäst istället och då tyckte Linda det kändes bättre =)

Björn red och jag försökte hjälpa honom, men det slutade med att jag satt i sadeln på Mafiozo och red en stund. Kul för han är så himla lätt att styra runt på banan =)


Linda skjutsade hem mig och när jag kom in så hade Johan lagat pizza och det var såååå gott!


Moa följde med Emmi hem efter skolan. Johan körde och hämtade henne på kvällen.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards