En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 14 oktober 2010 22:15

Då var det kursdag i Malmö igen. Faktiskt en intressant kurs eftersom det handlar om stresshantering och allt runtomkring det. Så nyttigt att få sparkar i ändan och även lite nya aha-upplevelser.

Jag har fått reda på att jag får resa i första klass på tågen nu när jag ska på kurs eller möten i malmö. Tydligen en policy som finns inom regionen för att den anställde ska prioritera att resa kollektivt. Och sen på det var jag inte, så jag löste min första klass biljett och fick den sista platsen i den vagnen, men det räcker ju =)

Var och åt på Savoy på middagen och när vi sitter och äter så kommer Patrik in med några andra killar som han antagligen känner genom sitt jobb.

Han har aldrig ätit här och då är det väl konstigt att han kommer in och äter just där när jag också är där. Malmö har ju en hel del att välja på om man säger så. Kul!


Tillbaka på jobb vid 14-tiden och påbörjade ett jobb som skulle varit klart för 2 veckor sedan, men det har inte funnits möjlighet att göra det. Har kommit in så mycket högprioritetsjobb.


När klockan var 16 så bytte jag och Linda om och gick ner och fortsatte vår träning. En del rodd och sen styrka på det. Lite segare kändes det som idag. Att träna 2 dagar i rad är nog vad kroppen klarar.


Patricia hopptränade för Frida och det hade gått lika bra som sist. Frida tycker att Patricia rider mycket säkrare och då blir hästen också säkrare. Skönt att de har hittat rätt.


Vi hämtade henne i stallet när hon var klar och körde vidare för att gratta Josse som fyllde 16 år idag. Vi blev bjudna på frallebullar med gott pålägg och cheesecake efteråt. Det var väldgit gott! Tur att jag tränade innan ;D


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards