En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 11 oktober 2010 22:00

Känner att mina deadlines är över för den här månaden. Jag blir alltid lika seg när det är över. Så det var mest fixa med sånt som jag låg efter med. Det är en sån här dag då det känns som att man inte har gjort något, men jag tror att jag fixade lite i alla fall.


Johan skjutsade mig och Patricia till Långeberga för Patricia skulle träna för Lisette. Hon tränade på balansen mellan häst och ryttare.

Johan körde hem och hämtade Moa för att skjutsa henne till Viarp, där hon skulle skriva upp för Grönt kort.

Moa klarade sitt kort, precis, men det räcker. Ledaren tyckte att Moa kunde så mycket när hon förhörde henne så hon gav henne rätt på det som hon hade skrivit fel på. Moa hade inte riktigt förstått orden i frågan och hade därför svarat fel.

När han lämnat av henne kom han och hämtade oss och vi skjutsade Patricia till dansen på planteringen.

Till stallet och lämnade Seline och sen till viarp för att vänta på Moa.

Så den här kvällen var verkligen bara taxikörning för Johan.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards