En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 15 oktober 2010 22:15

Då var det fredag igen.... var tar dagarna vägen egentligen.

Blev äntligen klar med mitt sega jobb, dock vet jag inte om det är rätt så som jag har gjort. Har ställt frågan till högste chefen om han vill ha det så eller hur. Får förhoppningsvis svar på måndag så jag vet om jag ska rätta till det elelr om det är okej så.


Kl 16 packade vi ihop och bytte om för vi skulle försöka oss på att träna även idag. Jag hade bestämt att bara köra kondition idag och så blev det.

Men oj såå segt det var. Körde kondition i ca 1 timme. Rodd och sen crosstrainern. Fanns inte på världskartan att jag skulle klara någon styrka idag. Inte direkt träningsvärk, utan mest seg i musklerna.


Under tiden körde Johan till biltema för att köpa olja till bilen, bl a.


När vi kom hem så bytte vi om och Moa följde med upp till stallet och red Seline. Hon hoppade några språng och Selinde den mesen stannade på 2 hinder, kan vara för att Moa höll i mannen och att det var mörkt. Men de hoppade när det blev som bäst i alla fall.


Hem och käkade toast, det var riktigt gott.

Patricia och Anton var och fira Annie i bårslöv och åt där.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards