En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 2 oktober 2010 22:00

Sov lääänge, helt slut i kroppen!


Johan har pratat ett tag om att åka till bilkyrkogården i Ryd, en bit från Tingsryd och idag tyckte han att det var perfekt fotoväder.

Jag ville gärna med, men orkade verkligen inte. Kass när man känner sig så seg!

Men att sitta i bilen i ca 4 timmar, gjorde valet rätt lätt idag.


Patricia och Anton körde till bl a väla och köpte en Iphone 4 till Anton.


Moa och Miche var ute och sålde kvällsposten. De hade beställt 30 st tidningar eftersom det gick så bra förra helgen, men tyvärr så fick de bara sålt, tror det var 16-17 st. Det var fotbollsmatch så alla var nog där och kollade.


Jag gjorde absolut ingenting på hela dagen... tanken var klippa gräset, cykla till stallet... men det var mer eller mindre storm hela dagen så jag blev kvar inne. Kunde så klart ha klippt gräset, men min kropp ville verkligen bara vila. Och alla säger ju till mig att jag måste lyssna på kroppen, så hör och häpna, jag gjorde faktiskt det.


När Johan kom hem så körde jag till stallet och red ut en kort runda ner mot dammen och red en stund på fältet där.

Hem och käkade mat som Johan fixat under tiden.


Moa gick hem till Miche på eftermiddagen och skulle sen sova över där.


Patricia och Anton kom hem tidigt på kvällen och Anton gick och la sig tidigt för han känner sig rätt så förkyld.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards