En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 19 oktober 2010 22:15

Körde till Gunnars på vägen till jobb på morgonen för att köpa bullar till verkstäderna. Vi måste hitta en lösning på inköp av bullar eftersom det bageriet som vi har köpt av tidigare har sitt bageri till försäljning samt att bagaren är sjuk för tillfället.


Väl på jobb så var det bara att sätta igång och koka kaffe, fylla på inne i konferensrummet, springa ner och hämta bullar i köket och koka ännu mer kaffe. Det var ledningsgruppsmöte och de var lite sugna på fika.


Ringde och boka julbord, bullar, och bord för avtackning... var verkligen mest sånt hela dagen.

Var nere om verkstaden en snabb runda för att lämna lite papper till killarna. Hämtade kakor till eftermiddagsfika till mötet som varade hela dagen.


En sån här dag då det känns som att jag inte har fått något gjort och ändå har jag knappt suttit still mer än 10 minuter åt gången.


Jag och Linda gick ner och tränade en dryg timme. Körde crosstrainern i ca 30 minuter och efter det så körde jag mycket styrka på överkroppen.


Johan hade bestämt sig för att gå hem så jag körde när jag var klar.


Hämtade Patricia och Moa hemma, för att köra till stallet och fixa. Patricia red. Tränade på galoppombyte, jobb på små galoppvolter, tog några småsprång över 30-40 cm hinder. Jag och Moa fixade i stallet. Hjälpte Frida att lasta Curre och när Patricia ridit färdigt så körde vi till HFRK och kollade när Fridas grupp hopptränade för Jörgen.

Hemma vid 20.30 och satt oss och bara var i varsin hörna =)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards