En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 8 oktober 2010 21:45

Moa tyckte att hon mådde jättebra idag och vill till skolan. Vi tyckte nog att hon skulle ha stannat hemma en dag till, men nä det gick inte.

De skulle ha skoljoggen och hon skulle "bara" gå rundan. Fast då skulle hon nog "bara" få G i betyg och hon vill ha mer. Men jag sa till henne att bara gå eftersom hon hade ont i halsen.

Fick ett sms under förmiddagen där det står att de är i mål, jag frågar hur det gick ....  - jag sprang 6.3 km på 39 minuter.... SPRANG ändå alltså och höjde sitt betyg .UNGE!!! - Men jag vill inte springa 25 var på Heden sen när jag mår bra, för de får man göra om man inte springa skoljoggen.... jaha suck, vad ska man säga.. Men tydligen så mådde hon ändå så pass bra så hon kunde göra det. Hon är ju den som bäst kan känna om det fungerar eller inte.


Full fart på jobb, även om deadlinerna är över för den här gången. Jag gick ner och fick några till att skriva sina enkäter, de som inte hann igår.


Patricia var uppe i stallet och mockade och fixade med maten på dagen. Hon tyckte att jag kunde få rida idag.

Tyvärr så kom jag väldigt hem sent från jobb så jag orkade inte rida, utan det blev en kort longering och en lång putsning av häst eftersom de ska tävla imorgon och Seline är verkligen expert på att rulla sig i skiten och få in skiten överallt, även in i öronen. Så jag hade att göra i 45 minuter innan hon blev ren.

Patricia och Anton kom upp på kvällen och hjälpte till att putsa sakerna.


När vi var klara i stallet så körde vi hem och Johan stack iväg och fixade pizza till oss. Sen var det skapligt tidigt i säng. Tävling imorgon!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards