En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 24 oktober 2010 22:15

Upp vid 8 tiden för att väcka de andra i huset. Moa skulle iväg till Miche för att dela ut KvP.

Patricia skulle till Jörgen, sista dagen på praktiken för den här gången.


Jag hade morgonen i stallet, så medans de stod och åt så gick jag ut till stora hagen och för att flytta på en hölåda. Seline och Mafiozo har fått äta höet på marken och nu när det är så kladdigt i hagen så är det inte bra att de gör det, det är väldigt stor risk att de får i sig fel bakterier.

Fixade i stallet lite, men kände mig så grymt seg i kroppen. Om det är nåt skit som står i kroppen eller om det är träningen som gör att musklerna är trötta, vet jag inte.

Körde hem och tog det grymt lugnt...


Johan körde till Klippan för att fota Kungsfiskare, hittade tyvärr inga.


På eftermiddagen kände jag att jag måste göra något, så jag hoppade i mina walkingskor och gick ut och gick.

Jag tog rundan ner om stranden, Sundsgården, grusvägarna, golfbanan, rosa kiosken och hem. Det blev en runda på 9 km på ca 1 timme och 30 minuter.


Patricia fick skjuts av Anton upp till stallet. Red ut en runda, vid sura-gubben-backen och ängen efter gården (Åsa).


Moa var hemma hos Miche hela dagen....

Vi käkade lite, sen stack Johan in på jobb ett tag, sen på vägen hem hämtade han hem Moa.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards