En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 13 oktober 2010 22:11

Direkt efter middagen så var jag nere på verkstaden för att få ytterliggare en att fylla i enkäten. Nu har jag bara en kvar.

Moa kom till mig på jobb en stund efter skolan. Hon fick sitta på mitt rum själv en längre stund för jag gick in till chefen för att få min löneökning... eller ja vad det nu är.


Efter jobb så gick jag och Linda ner och tränade. Moa och Johan körde till väla för att fixa en presentkort till Josefine som fyller år imorgon.


Hem snabbt och bytte om till torra kläder för att sen köra och lämna Moa på teorin i viarp och jag körde vidare till stallet för att fixa allt jag hann där. Lastade Seline för Moa skulle rida henne på lektionen. När de ridit färdigt så skrittade Julia en stund på Seline.

Moa har haft ont i sin högra handled ett par dagar och det blev inte bättre efter ridningen av Seline. Hon var lite för stark idag.


Patricia fick provrida en annan häst hos Jörgen idag. Kul att få prova lite fler hästar.

Hon var hos Naemi på eftermiddagen innan hon stack iväg och dansade.. Anton hämtade hem henne på kvällen.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards