En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 18 oktober 2010 22:30

Körde Moa till skolan på morgonen. Bekvämt att slippa ta bussen om man inte behöver=)

Kaos, inga bullar till killarna på verkstäderna idag. Bageriet hade sjuk bagare och inga bullar levererades ut... oj oj... Tyvärr hann vi inte ordna med det så det fick bli en slanka-linjen- måndag- morgon =)

Ringt runt och jagat en ny bagare som vill köra ut bullar till oss, inte helt lätt kan jag säga eller rättare sagt - inte billigt!

Det löste sig till slut så nu har vi nog fått en bra lösning på det hoppas vi!


Var en sån dag då jag ringde och jagade en massa folk, utan några direkta resultat. Var nere på verkstäderna en kortis för att få sista enkäten ifylld. Så nu är mitt uppdrag över. Måndagsmötet hade vi på eftermiddagen istället, vilket passade oss alla bäst idag.


Johan gick hem från jobb så jag körde hem och hämtade Moa. Vi körde till stallet och jag fixade box och mat medans Moa pysslade med Seline. Borstade och knoppade henne =) blev så fin så!


Hem och kollade på Ullared, sen sängen!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards