En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 28 oktober 2010 22:20

Skjutsade Moa till skolan på morgonen och när vi kom fram till skolan så slog det mig att det var väldigt MÖRKT ute och klockan var ändå 7.45 Jag tycker inte om detta mörker...!!! Vill och behöver ha ljus, massor av ljus!!!


Väl på jobb så var det full fart!! Vi hade besök från Malmö och Lund och det är ju alltid trevligt. Blev inkastad i ett ekonomimöte... mycket telefon, massor med folk på rummet, chefer som vill en massa och jag har bara en sak som gäller.... godkänna arbetsorder... men de andra har inte så bråttom med det, de prioriterar helt fel saker, för mig sett, just nu.


Slutade efter denna röriga dag vid 15.30 Körde till stallet och lastade Seline, för att köra till Gustavslund och sko henne.

Hon har tydligen haft 2 st hovbölder, en i var framhov... eller den ena var kanske en fångkänning... det vill jag inte höra på så jag hoppas att det är en hovböld trots allt. ja ja hon har inte haft ont av det i alla fall och skönt är ju det.


Till stallet och for runt som en virvelvind... Linn var på banan och red och kom in när jag bara for rundor. Stackars henne, hon måste tro att jag bara stressar i stallet... jag gör inte det, men har lyckats att ha bråttom de sista gångerna hon har varit där.


Körde hem på 2 hjul, lämnade över stafettpinnen (bilen) till Johan och Moa. De körde till Elgiganten för att köpa en ny tv... så nu är vi ägare till en 42" plasmatv.


Patricia hade slappat hela dagen... kan man få göra när man är ledig, bara man inte gör det hela tiden för då blir man ju så himmelens seg.


Anton har köpt en renault clio för 3500:-, och den går väl så länge den går, typ! Men han var nöjd med köpet ialla fall.

De hade kört sin folkrace bil på skolan idag och det hade gått jättebra.


På kvällen körde de till GT för att visa bilen och sen hem till Bårslöv en runda.



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards