En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 17 oktober 2010 22:22

Körde patricia till ridhuset och stannade själv kvar ett tag och kollade när jörgen och de andra tränade för Peter Markne.

Patricia blev kvar och jag körde hem och hämtade Johan. Fick skjuts till stallet och jag red ut på fälten nere vid dammen. Pigg och glad, gjorde en del galoppombyte och förvänd galopp.


Söta Seline som står och solar...

  




Johan var och lämnade havren på Gustavslund. Handlade presenter till mamma och pappa i stan.

Sen stannade han vid gamla kvistofta sommarhage och fotade. När jag var klar i stallet så gick jag dit.

Jag fotade lite på vägen till Johan...

    



Moa hade varit hos Miche hela förmiddagen.


Blommor utanför huset i ödåkra....



   

Hem och duschade för att sen köra till ödåkra och fira dem. Blev bjudna på porterstek och potatis.... väldigt gott!!!!!!!!!!


Patricia följde med Jörgen till ridhuset igen för han skulle hoppa på öppen bana.


När vi ätit färdigt och snackat ett tag i ödåkra så körde vi till ridhuset och kollade ett tag. Väntade på att Patricia skulle bli klar.

Hem och höll helg!

Johan gick ut och gick några timmar på kvällen. Har 1,7 mil kvar att avverka om han vill ha sina 5 mil den här veckan.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards