En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 4 oktober 2010 22:15

Nu är fakturering över och jag känner mig lite avslagen som jag alltid gör efter en stressad period. Fast det är nu jag vill ha energi och köra på så jag hinner ifatt till nästa körning, men det finns inte.


Patricia fick skjuts till sin praktikplats utanför Gantofta, av Anton på morgonen, blev hämtad på eftermiddagen också.

Idag hade då fått jobba i stallet och longerat häst. Hon tycker det känns okej att vara hos Jörgen.

Det är hon och Agnes från hennes klass som ska praktisera där i 3 veckor.


Moa och Anton känner sig förkylda och hängiga, men går ändå till skolan.


Var nere en stund på verkstaden på eftermiddagen för att testa min data, fungerade inte på snickeriverkstaden, men på elverkstaden gick det. Efter lite mek så provade jag på snickeriet igen och då plötsligt så hände det.... det fungerade. Toppen för då kan jag sitta där och jobba någon dag i veckan.


Patricia dansade på kvällen, Johan körde först Moa till viarp, mig till stallet och sen vidare till väla för att hämta Patricias telefon.

Moa håller ju på att ta grönt kort för att kunna tävla lokala tävlingar.


Jag tömkörde Seline och hon var väldigt pigg. Då är det jobbigt när det är mörkt och blåsigt.... ja det är ju inte klokt vad det blåser för tillfället. Hela tiden hur mycket som helst!!


När vi kom hem så tog vi det väldigt lugnt.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards