En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 2 januari 2011 20:47

Sov alldeles för länge.... blir för seg av det.

Moa hade börjat städa sitt rum och jag hjälpte henne lite. Städade lite i Patricias rum också nu när hon inte är hemma =)


Johan körde iväg och skulle fota vid Skäralid, men det var mest kallt och inte mycket att fota där.

Moa gick hem till Miche och var med henne hela dagen.


Jag satt och försökte fixa till bloggens utseende lite, blandat med vika tvätt och hänga in. Gick och småplockade lite allmänt.


När Johan kom hem så körde jag till stallet och fixade till Seline. Efter det så var jag helt slut!!! Vill mer än jag orkar än känner jag.


På vägen hem hämtade jag upp Moa hos Miche. Johan hade börjat på maten så Moa kunde äta lite innan Johan körde henne till Miche igen.

Vi kollade lite film, sen gick Johan ut i förrådet och jag fortsatte med den berömda tvätten.


Patricia och GT kom hem på kvällen efter att ha åkt tåg i 5 timmar...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards