En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 4 januari 2011 23:11

Träningsvärk i mina lårmuskler idag...!!! märkligt! Är det för att jag var så stum i dem igår?

Kändes ändå lite lättare idag, hostar och så fortfarande, men var inte såå matt i kroppen idag och då hoppas jag att det har vänt på rätt håll nu. Jag vill ju börja träna igen, men får nog vänta denna veckan ut i alla fall.


Vi skjutsade Patricia till gantofta på morgonen, sen var hon där hela dagen.


Moa blev hämtade av Linn och sen var de i Billeberga hela dagen. Moa fick skjuts av Björn till stallet, där de hjälptes åt att fixa till hästarna. Johan hämtade och på vägen in till stan hämtade de Patricia i gantofta. För alla ville med och hälsa på det nya lilla underverket och håll i dig nu Babsan (om du fortfarande läser detta) Mina föräldrar har köpt en underbart söt liten liten valp. Håll tillgodo =)

                               


Visst hade jag rätt - hur söt som helst.


Nu har det börjat snöa igen, efter att det varit plusgrader under dagen.  Hoppas att det kommer massor med snö!!!!!!!!  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards