En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 19 januari 2011 21:55

Johan fick jobb i går kväll/natt så han fick köra in och fixa lite på nya akuten, där larmet inte fungerade som det skulle.


På morgonen så körde jag Patricia till bussen och släppte av GT vid en annan buss så han kunde åka vidare hem.

Moa hade sovmorgonen, den gottgrisen =)


Fick undan lite bra saker på förmiddagen och eftermiddagen ägnade jag med att göra upp nya pärmar och etiketter.... sköönt att få det gjort innan juli månad. Är inte klar, men det kommer en dag imorgon också.


Gick ner och tränade, och alla maskiner gick för fullt =/, men innan jag hängt av mig och så, så var den "tråkiga" trampmaskinen ledig, så jag hoppade på den och körde i 35 minuter. Sen tog jag lite mage, handrodd och avsluta med mer mage =)


Hem och bytte om och så skjutsade jag Patricia och GT till stallet och körde själv vidare för att se Moa rida i Viarp. Johan hade redan kört ut henne dit eftersom jag tränade och han ändå skulle ut och köra.


När Moa ridit färdigt så körde vi till stallet och hämtade de andra. GT hade provridit på seline och det hade gått bra förutom att Seline var skumpig =D eller kan det ha varit så att GT inte har den rätta knycken? =)


Johan var inne på jobb och avslutade sina ordrar som hänt under jouren för att det ska gå snabbare imorgon vid överlämningen.

När han kom hem så skjutsade han hem GT och körde sen och handlade lite på Maxi.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards