En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 9 januari 2011 20:52

Sov länge och det var ju rätt så skönt faktiskt =)


Johan körde och lämnade Patricia i Gantofta och sen körde han till Råådalen för att fota en liten stund.

Under tiden så städade jag och Moa ut julen. Rätt så skönt trots allt, tråkigt bara med ljusstakarna, för de ger ju ändå rätt så mysigt ljus. Julgardinerna får hänga några dagar till, men allt annat är borta.


Johan kom hem och hämtade mig och körde sen upp och lämnade mig i stallet. Jag red ut med Linn och Monica, vi red nerför backen (kvistofta), red på fältet vid dammen en stund sen vidare till ensilagefältet, trodde det var lite lättare för hästarna, men det är så mycket skare nu så det blir tufft för dem. Lite galopparbete, men inte så mycket som var tänkt.


Hem och delade på 2 pizzor. Rebecka kom och var med Moa så hon käkade också lite här. De satt på Moas rum och gjorde tjejgrejer =), sen gick det hem till Rebecka.


Vi - kors i taket - tog upp julsakerna på vinden, så nu är det klart... har väl aldrig hänt att vi fått upp de lådorna innan midsommar. Rätt skönt att det är klart!!!!!!!!!! =)


På kvällen var det dags för mig att färga bort de grå krokiga stråna =)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards