En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 6 januari 2011 21:30

Röd dag... så LEDIG!!!

Sov lite längre efter att ha vaknat alldeles för tidigt, men jag vände mig om och somnade om igen=)

Satt och slappade vi datan på förmiddagen, sen efter middag så fick jag skjuts upp till stallet och red ut med Linn och Monica.

Vi red bort till Myltahusvägen och det stora fältet där. Red rundor där och körde lite galopp, både snabba och lite lugnare. Mafiozo tyckte det var så kul så han bockade av Linn =/. Som tur så slog hon sig inte så mycket!


Det hade snöat hela natten så vi hade nog nästan fått 1 dm snö, så det var lite tungt för hästarna ute på fältet. Men de kan de behöva...=)


Moa var hemma hela dagen, hon hade ont i huvudet och kände att hon inte orkade vara med någon.


Johan var på Biltema och fotade lite medans jag var i stallet.


Patricia var i Gantofta. De sov över hos Lukas flickvän i Hyllinge.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards