En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 11 januari 2011 21:58

Då var det dags för Moa att komma in i vardagen också.

Så idag vill båda tjejerna åka med oss på morgonen, så vi körde dem till högastenskolan, där Patricia tar bussen och Moa går in på skolan.


Vet inte var förmiddagen tog vägen, började rätt bra sen plötsligt höll jag på med hur många saker som helst. Förstår inte att det kan bli så vissa dagar. Sen förvisso lärde jag upp en som är rätt så ny hos oss, lite grann i våra dataprogram. Så nu är han på gång... =)


Efter lunch så körde jag till Landskorna lasarett där jag skulle på min första mammografiundersökning!!! Rätt läskigt faktiskt... Man vet ju inte vad de hittar och så har man ju hört hur ONT det ska göra... men det gjorde det faktiskt inte. Så det kändes bra när jag gick därifrån. Nu är det "bara" 2 veckors väntan på provsvaret och det är väl så där skoj =(. Så nu får alla hålla tummarna för att allt är som det ska.


Eftermiddagen flöt väl på i samma tempo som förmiddagen... gjorde allt och ingenting ungefär.

Men vid 17 tiden så gick jag och Linda ner för att träna. Linda har varit jätteduktig, nu när jag varit sjuk, hon har varit nere och tränat flera gånger. Så nu har jag en del att ta igen =)

Körde kondition i 45 minuter, men tog det lugnare än vanligt, vill inte få hostattack!!


Under tiden körde Johan och köpte mer olja till bilen, eftersom den hade läckt ut massor igår när han fyllde på nytt.

Hem och käkade och sen fick jag skjuts till stallet. Jag körde bara stalltjänst idag för jag kände mig lite tung i huvudet, antagligen efter träningen.

Johan körde och handlade lite och tvättade av bilen. Var ett tag sen och den har väl samlat på sig mängder av salt.


Moa och Gon var hos Samanta efter skolan och hon tog bussen hem på kvällen. De hade även bytt julklappar på dagen, de är 8 tjejer som byter med varandra =)  

Patricia var hos GT.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards