En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 27 januari 2011 22:00

Moa sov jättedåligt inatt eftersom hon hade så ont i sitt ben. Det slutade med att hon kom in och la sig hos mig och Johan fick sova i hennes säng.

Så hon stannade hemma för hon kunde inte stå på benet ordentligt och att det gjorde så ont.


Vi skjutsade som vanligt Patricia till bussen.


Mormor och morfar var snälla och hämtade Moa vid middagstid. Hon följde med dem hem och tog det lugnt tillsammans med Lilla My, hur lätt nu det är =).

Jag hämtade henne vid 15 eftersom vi skulle till läkare på vårdcentralen. Vi fick en av de bra läkarna som Moa gillar. Troligtvis skador i mjukdelar, men det är så lagom skönt=(. Vi ska avvakta ett par dagar och blir det inte bättre så skulle vi återkomma. Men troligtvis så behöver vi inte det.


Vi körde och hämtade Johan på jobb och körde inom maxi och handlade. Moa haltade runt och fick hålla i mig när det blev för jobbigt.


Sen körde jag till stallet, men orkade inte rida.

Hem och bara tog det lugnt i soffan på kvällen.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards