En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 8 januari 2011 21:00

Klockan ringde kl 9 och jag trodde jag hade ställt klockan av misstag... det tog en stund innan jag kom på att vi skulle iväg på en säkerhetskurs i viarp.

Så full fart upp och väcka Moa som också var väldigt trött =o.

Frukost och sen iväg till Vallåkra skolan där vi skulle träffas. De berättade mycket bra saker vad som gäller säkerhet bland hästarna. Det är ju många föräldrar som inte kan så mycket om hästar så det är väldigt bra för dem och naturligtvis barnen. Det varade i ca 2½ timme.


Hem och käkade middag och vilade en stund i soffan. Sen körde jag och Moa till stallet. Vi mockade och tog sen in hästarna när vi var klara med stallskötseln.

När de var inne så städade vi bland våra hyllor i sadelkammaren, flyttade och kastade. Det ska flytta in nya i slutet av januari och de behöver ju också få plats.

När vi kom hem så bara slappade vi. Var riktigt sega idag faktiskt!


Johan la ut lite annonser på Tradera igen, satt uppe till kl 3!!!!! Helt galet!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards