En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 17 januari 2011 22:23

  

Ja jag vet, samma bild som förra året! Men du kan gott få vara fin på din födelsedag =)


Skjutsade Patricia till bussen, Moa tog bussen hemifrån senare eftersom hon började sent idag.

Hon hade lite ont i huvudet och väldigt ont i sitt munsår =/. Tog en ipren och det blev lite bättre ialla fall.


Dataprogram som inte fungerade som det skulle, gjorde att jag kom efter i min planering. Men fick gjort i alla fall hälften av vad som var tänkt för dagen.


Jag och Linda gick ner och tränade i 45 minuter ungefär, gick på trampmaskin i 20 minuter och sen styrka efter det.


Hem och hämtade Moa för att köra upp till stallet. Jag mockade och fixade hö, medans Moa hade mysstund med Seline. Masserade och pysslade =)


Johan körde och hämtade havre och musli på långeberga, kom upp och lämnade det i stallet.


Moa var sugen på pannkakor och så blev det en liten stund framför spisen. Men gott blev det =)

Moa klagar lite på ont i halsen och öronen.... hmmm inte bra. Hoppas att hon inte blir dålig nu. De har tydligen jättemycket att göra i skolan så hon tycker inte hon har tid att vara sjuk....

Patricia och GT kom hit och sov.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards