En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 5 januari 2011 11:45

Johan har semester veckan ut, men skjutsade mig ändå till jobb på morgonen. Det var segt att komma upp, men till slut så gick det.


Fick jobba undan närmare 90 fakturor och godkände de sista arbetsordrarna och annat gammalt skrot som konstigt nog blir liggande in i det sista. Varför är det så?


Moa var hos Miche på dagen och Johan skjutsade Patricia till gantofta.


Jag och Anders jobbade till kl 18 för att få undan projekt och fakturor. Fick skjuts hem av Anders för han kommer att gå på jouren imorgon och tog med sig jourbilen hem redan idag. Så slapp Johan köra in för att hämta mig.


Kom hem och käkade lite snabbt sen körde jag till stallet och gjorde det som skulle göras i turbofart. Var skapligt trött och ville bara hem.

Satt och tittade på Eva Rydbergs revyn - gröna hissen. Det är liksom ett måste på trettonafton =).


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards