En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 3 januari 2011 22:45

vaknade och mådde väl så där, men det är bara att bita ihop och försöka komma igång sakta, men säkert.

var väldigt jobbigt fram till fika, yr och väldigt trött och ofokuserad på det jag gjorde.

Min fasa var att gå över till lasarettet och äta vid middag, då jag inte visste hur jag skulle orka gå så långt.

När jag gick kändes det som att jag hade cement i lårmusklerna. Skum känsla faktiskt.

Efter lunch så kändes det något lite bättre, men jättetrött. Har ju inte varit uppe så här lång tid på hela mina sjuka period.


Åkte hem vid 16 tiden och satt mig i soffan och gjorde absolut inget. Utom att prata några timmar i telefon =),


Moa var med Miche hela eftermiddagen, först här en stund sen hos Miche.

Patricia sov hos GT, så de var där hela dagen och kollade jönssonligan...


Linn var snäll och fixade Seline, tackar vi för.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards