En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 21 januari 2011 22:30

Fortsatte i samma spår som igår på jobb, nya pärmar, lite småjobb, och lite mer städ bland mina papper och pärmar. Börjar ta sig faktiskt =)


På eftermiddagen hade jag medarbetarsamtal med min nygamla chef. Han gav mig lite tips och mycket att fundera på... vad vill jag egentligen göra?? fortsätta med det jag gör, eller nåt annat inom företaget? Byta om till gråkläder eller göra nåt helt annat??? Har fram till sommaren att tänka på detta.

Om jag vill fortsätta med det jag gör så är det okej, men har tror att jag vill nåt annat och där har han ju nog rätt... men VAD!??


Efter jobb så gick jag och Linda ner och tränade. Var så seg i kroppen, men det kan ju bara bero på att jag tränat 4 dagar i rad redan, detta var den 5;e dagen.


Hem och bytte om, sen till stallet och fixa till Curre och kvällsfodra. Patricia och Anton hade redan varit där och ridit till rosa gården på Seline.


När jag kom hem så var det hemmalagade minipizzor och gott var det!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards