En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg under juni 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 1 juni 2009 22:32

och man ska sitta inne och jobba hela dagen. Varför blir jag straffad på detta sättet =))

Som vanligt skjutsade vi Moa till Gon, Patricia började senare så hon tog sig till skolan själv. Hon hade nationella prov idag.

Efter skolan körde hon och Anton till Gårdsbutiken i Rydebäck för att se om de hade sommarjobb, men de var redan tillsatta.

Hon får helt enkelt leta vidare.

Moa var med sina kompisar på stranden och badade efter skolan, gottegrisar!

Vi körde hem och Johan körde mig till stallet innan han hämtade Moa och de körde till Väla för att köpa "kolla masken"! som vi ska använda på våra hästar innan vi släpper dem på bete.

Sen kom de till stallet och vi lastade Seline. Jag skjutsade hem dem innan jag körde till Gustavslund för att träna för Lisette.

Kom hem väldigt sent för vi tränade länge och jag skulle ta träckprov på 2 hästar innan jag kunde köra hem.

Moa hade 4 tal i matte som läxa, hon gjorde "bara" 17 tal istället. Hon tycker det är så kul!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards