En vanlig dag hos oss...

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2010

Moa hopptränade Seline i viarp

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 27 oktober 2010 21:49

Men så trött jag är på morgonen då!!!! Vill bara vända mig och dra täcket över huvudet och bara sova vidare... så skönt det hade varit!


Har haft skumt ont på utsidan av mitt högra knä i natt, lite som ischias känningar (stavas så eller?)

Vet inte om jag gjorde något knäppt igår när jag tränade eller om det bara ska vara så, eller ja det är klart att det inte ska vara så, men man börjar väl bli gammal och skev =)


Rasade in på jobb vid 8-tiden.... inte bra, måste försöka vända tillbaka till tidigare tider igen.

Fick massage innan fikat och det behövdes om jag säger så. Känner sig lite stum i musklerna efter allt som vi tränar just nu =), men det är det värt, helt klart!


En rätt så rörig dag, hamnade in på fel saker hela tiden, dock rätt roliga saker, men absolut inte sånt som jag skulle göra idag. Nu är det ju hög tid för avslut igen och då ska jag inte göra en massa annat bladder. Men det är precis som att framförallt cheferna känner det på sig och då är det plötsligt saker som de måste ha gjort just nu...! Skumt, eller?! De kanske ska testa mig för att se om jag klarar av det... Sorry, men det gör jag!!!

Hamnade in i ett spontan möte eller vad jag ska kalla det för. Hade inte fått reda på att de skulle ha möte, men de tyckte tydligen att jag borde vara med och det är väl i och för sig trevligt att det tycker att man gör någon nytta, men varför allt just idag... som sagt!


Efter klockan 16 så gick jag och Linda ner och tränade och idag var ALLA uppvärmningsmaskiner upptagna. Det är första gången på dessa 6 veckor som inte någon maskin varit ledig. Och hur långt måste man rodda eller cykla, eller crosstraina, när hela lokalen är full av folk. Behöver kanske inte köra konditionspass i ca 45 minuter då, tycker inte jag i alla fall.

Ja ja jag började med att styrketräna med lätta vikter och sen när de flåsande konditionstränade människorna lämnat lokalen så snodde jag en roddmaskin och körde väl i ca 10-15 minuter.


Johan hade kört hem och hämtat kläder och käkat lite, kom in och ställde bilen så att jag kunde köra hem när jag var klar. Själv skulle ha gå hem, via Elgiganten Megastore på väla... ligger ju nästa på vägen ;)


Jag körde hem och hämtade tjejerna, till viarp och lämnade av Moa där. Jag och Patricia körde till stallet och fixade allt vi hann med. Till Viarp med seline, för idag var det hoppträning för Moa och då ville hon testa att hoppa med seline.

Det gick bra även om Seline var liiiite pigg och ville springa lite för fort, men Moa fixade det bra.


Till stallet och fixade det sista och sen hem och slängde oss i soffan.... eller ja inte Moa för hon satt sig och pluggade lite matte.


Johan kom aldrig iväg för hela ljussignalsystemet la av på en avdelning och jouren kallade in honom så han blev på jobb fram till 21.30 ca.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 1 november 2012 21:49

Idag träffade vi de nya ägarna till vårt gamla hus i Rydebäck o fick lämnat över nycklarna. Känns otroligt skönt! Nu kan vi äntligen lägga fokus på vårt nya:)...

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 13 augusti 2012 06:27

Moa hoppade Belino på en pay and ride i Viarp. idag hoppade de en hel bana på 70 cm o gjorde det riktigt bra =)...

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 12 augusti 2012 17:01

Årliga Lisebergsturen... härligt väder o då måste man åka en runda m kållerado =D...

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 5 augusti 2012 16:29

Då var kontraktet skrivet på gården!!!! Så himla gött!! Efter träffen hos mäklaren så körde vi till gården o kollade lite på vilka saker som säljaren skulle lämna kvar eller slänga. Ja det känns så bra att vi ÄNTLIGEN ska flytta till gård....

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 5 augusti 2012 14:57

Då gav vi oss av hemåt, vi gick först in på tändsticksmuseet, sen radiomuseet o när vi var klara i jönköping så körde vi till Grimeton vid varberg. Gick en guidad tur där. Som sista stopp körde vi inom ullared!! Hann inte gå så länge där eftersom Mo...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards