En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 1 november 2011 22:15

Var ju inte länge sen det var sommar... jag tycker faktiskt att höstarna går fortare nu än vad jag upplevt tidigare om åren. Tyckte att hösten var nåt av det längst man kunde vara med om, men nu är det ju snart vinter. Kan vara så att vi inte har haft den där riktigt blåsiga och regniga hösten som vi annars kan ha. Härligt!

Dock har vi haft en otroligt dimmig och fuktig höst, inte mycket sol.


Började dagen med ett möte, det som vi brukar ha på måndagar, men eftersom jag var iväg igår så ville de vänta till jag var tillbaka... var inte riktigt vad jag hade planerat eftersom jag har ett jobb som egentligen skulle varit klart i fredags, men jag orkade inte göra det klart. Jobbade ändå till kl 17.30 i fredags så jag kände att jag ville hålla helg då.

Efter första mötet så hann jag göra lite av det jag skulle, sen var det ett nytt möte på förmiddagen.. När det var klart så fick jag gjort färdigt det jag skulle göra... det är så skönt att bli klar med ett jobb som "bara" tagit mig 11 timmar att utföra.

Moa var i Skrylle Lund på dagen på äventyrsdag med konfirmanderna. Hade varit jätteskoj, de hade gjort mycket sammanhållningsövningar.

Moa tog tåget till Billeberga och sen åkte hon med Björn till Viarp. Hade teorilektion och sen var hon stallvärd. Hämtade henne när hon var klar.


Patricia fixade stallet på dagen. Red och fixade allt i stallet så det blev inget stall för mig alls idag... tack för det!

Jag, johan och Moa gick en kortare runda på 4 km idag, Moa sprang korta sträckor. Vi gick till Fortuna och uppförbacken och ner mot Alnögatan och sen hem. En liten skön runda i alla fall.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards