En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 23 november 2011 21:26

Moa hade sovmorgon så hon tog bussen en stund efter att vi kört till jobb. Patricia sov hos Anton i natt så hon åkte med honom till Rönnowska och tog bussen därifrån till sin skola.


Nu börjar det bli mycket igen... inte ska man vara lycklig så länge. Samtidigt som jag hellre har att göra än att sitta och kolla på klockan hela  tiden. Dagen blir hur lång som helst då.


Var nere en stund på verkstaden på eftermiddagen och fick undan en hel del frågetecken. Fick undan en del sega saker på kontoret innan jag gick hem.


Fick 2 sms samt ett intalat meddelande från ridskolechefen i Viarp, Moas ridlärare, under eftermiddagen. Hade så klart missat det eftersom jag var upptagen på verkstaden. 

Jag ringde upp henne och fick reda på att hon var sjuk och inte hittat något vikarie och undrade om jag ville ställa upp och hjälpa dem lite på lektionen. Så ja visst jag kan ju försöka!!! 


Hem och slängde i mig nån rostemacka, sen körde jag och Moa till Viarp och fixade hästen och sen in i ridhuset. De var 4 st idag, brukar vara 5 =), De fick rida en del fritt och lite under kontrollerade former.. Det gick nog bra, det var inga som grät efter lektionen i alla fall.


Moa provade att klippa lite till på Martin, men klippmaskinen var inte fixad så det gick inte. 

Vi körde till stallet och Moa longerade Seline medans jag gjorde ordning box och mat.


Patricia hade varit på väla med Hanna på dagen och handlat julklappar.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards