En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 22 november 2011 21:59

Jag fick skjuts av Johan och Moa till stationen på morgonen. Jag skulle på månadsmöte i Malmö under förmiddagen. Vilket i stort sett tar hela dagen. 

Var tillbaka på jobb kl 14, då åt jag en macka som jag köpte på 7eleven..


Hann bara jobba någon lite timme innan det var dags att åka hem.


Johan och Moa körde och hämtade new body sakerna hos en klasskompis till Moa, så nu är det utdelning av kläder till de som beställt.


Vi körde och hämtade Patricia som var på Aktiverum. Hon stack dit efter skolan.


Moa tog tåget till Billeberga och åkte med Björn till Viarp.


När vi kom hem från jobb körde jag och Patricia till stallet, Patricia red och jag mockade och fixade maten.

Seline verkar må bra igen! Lite för pigg och stark tyckte Patricia när hon red henne på banan =)


Jag skjutsade henne till Gantofta, sen vidare till viarp och kollade när Moas klasskompis mfl hopptränade. Sen rätt hem till nystädat hus.... så skönt! Tack!


Är jättetrött idag, bara gäspar hela tiden. Har fått nån seg huvudvärk som kommer och går på dagarna, känns som spänningshuvudvärk eller nåt sånt. Ja ja det går över!


Håller på att fixa med bloggens utseende, men jag orkar inte mer idag... får fortsätta och mixtra med färger och bilder en annan dag, så ni får stå ut med färgsättningen så länge =)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards