En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 21 november 2011 21:54

Igår släckte jag kl 21.10 och var såå trött så jag somnade nog innan huvudet landat på kudden, samma för Moa skulle jag tro. Patricia och Anton var nog inte långt efter. Johan vet jag inte när han kom hem från Billesholm, var helt klubbad så jag hörde inget.


Ändå var det segt att komma upp idag, men det gick. Patricia åkte med oss, Moa hade sovmorgon och Anton var ledig. Han ska byta skola och börja på Rönnowska imorgon. De i hans nya klass hade ledig dag idag pga att det hade öppet hus i lördags.


Var på verkstaden en del på eftermiddagen och gick igenom lite arbetsorder med berörda. Fick undan en del, skönt faktiskt!

Fixade även med fakturor, systemet låg nere i fredags, så det var ju en del att fixa idag.


När vi kom hem så gick Moa till Rebecca och de tog bussen in till stan för att äta på MC och sen kolla bio. Twilight var det som gällde. Den hade varit jättebra! Det som var läskigt var att en yngre tjej hade svimmat på vägen ut från biografen. Hon hade ramlat ihop precia framför dem när de gick ut. Lite chockade var de när de kom ut, när vi hämtade dem.


Jag körde till stallet och red ut med Linn och Monica. Seline verkade inte specillt hängig längre. Travade på som aldrig förr. Provade ett bett som absolut inte ska rida ut med kan jag säga. Sååå trött i mina armar nu =)


Körde ner till Billeberga för att hämta Johan . Han lämnade tillbaka volvon som vi lånat i flera dagar nu. Tack för det! Hoppas att det inte ska behövas mer. Vår bil verkar fungera just nu ialla fall. Hoppas den håller i helgen också för då ska Patricia tävla igen.


Patricia och Hanna jobbade på Lindab Arena när Rögle spelade på kvällen. Sen sover Patricia hos Hanna inatt.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards