En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 24 november 2011 22:15

Moa hade sovmorgon... känns ju som att hon har det alltid... skulle också vilja ha det ibland =)


Patricia körde själv, hämtade upp Liza och Felicia på vägen. De tog motorvägen och där var det tokstopp så de blev ca 30 minuter sena till skolan.


Sista dagen innan fakturering så ja det var mycket som skulle avslutas. Kändes ändå som att jag var rätt bra på det.


Johan gick på jouren och körde egen bil hem. Jag körde hem strax efter 16 för att hinna hem och fixa till mig innan vi skulle på julbord med jobbet.

Vi hade bokat bord på Tegel i Rydebäck och var där kl 18. Mycket god mat och trevligt sällskap så kvällen var mycket lyckad. Härlig miljö och lugnt och trivsamt.

Hit kan jag faktiskt tänka mig gå fler gånger =)


Var hemma strax innan kl 22, rätt lagom när man ska jobba imorgon.


Weronica fixade Seline på morgonen eftersom jag inte visste om Patricia kunde eller inte. 

Patricia blev hemma så hon körde Moa till viarp och under tiden hon väntade så stack hon och Anton till stallet och Anton red Seline ett tag. Hämtade Moa, körde hem och färgade håret på Moa och sen pluggade Moa matte inför provet imorgon.


Tidigare på eftermiddagen så hämtade Anton upp Moa på skolan och de körde till Hööks för att kolla ridbyxor till Anton =) Han tar ridningen på allvar! =)

De mötte upp Patricia på Hööks efter att hon varit och tränat en stund.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards