En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 13 november 2011 22:15

Vaknade skapligt tidigt och gick upp och åt frukost med Moa.

Lånade Patricias bil och körde till stallet och hämtade Moas saker. Vidare till Bellino. Moa red och fick även hoppa honom lite grann. Han hade lite torrhosta så vi ville inte överanstränga honom direkt.

                           

Hem och Moa duschade och jag fixade mat under tiden.  Sen skjutsade jag upp henne till kyrkan med Linn och Björns gamlevolvo. De hade kommit och lämnat den till Johan på förmiddagen så han kunde köra till Biltema mm och köpa saker till vår bil. Och hoppas på att det räcker att byta lite diverse saker i den.


Jag körde till stallet och fixade allt där, sen red jag ut en stund på fältet vid svängen och sen tog jag Bälteberga rundan, men jag snedade över ena fältet där man fortfarande kan rida. Seline tyckte så klart det var skitkul eftersom hon fick galoppera, dock inte så fort hon vill. Såg att det var väldigt mycket kaninhål i marken, och där vill vi inte sticka ner ett ben i full fart precis.


Johan körde till Billesholm och firade fars dag där och fixade med bilen. 


Han kom hem och Patricia och Anton också, de fixade minipizzor på det som vi hade över från i fredags. De dukade och tog beställning av oss och sen fixade det allt, så skönt!


Johan hämtade upp Moa vid kyrkan när han var på väg hem från Billesholm så hon skulle slippa gå hem i mörkret.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards