En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 16 november 2011 21:59

Patricia lånade våran bil idag... så Johan fick ta hennes lilla vita till jobbet.

Patricia hämtade först upp Felicia i Rydebäck, sen körde de och hämtade Hanna i N Vram.

Moa fick ta bussen för hon hade lite sovmorgon och jag tog jobbebilen för jag skulle på excelutbildning i Arlöv hela dagen.


Har nog haft årets huvudvärk idag, väldigt passande när man ska på utibldning =(- Vaknade med huvudvärk, men ändå så missade jag att ta tablett innan jag körde. Och inga tabletter i väskan... hmm, det är väl sånt som ska finnas i alla handväskor eller?


Vi blev bjudna på middag på sockerbruket och gick dit och tillbaka. Vädret var så himla fint idag, sol och helt vindstilla, dock bara 6 grader, men det var ändå väldigt skönt ute.


Johan har haft elutbildning på jobb idag så idag har hela familjen gått i skola =)


På kvällen så var det dags för Patricia och Hanna att jobba i Lindab arenan igen och jag antar att det gått bra. 

Patricia sover över hos Hanna för att sen köra till skolan imorgon för att vara där kl 7,30 då hon och tre av hennes klasskompisar ska till ridande polisen i Malmö och intervju dem. Därför hon lånar vår bil egentligen, men bästa lösningen var att hon tog den redan idag kände vi eller hon eller ja vem det nu var =)


Jag hann hem i tid innan Moa skulle på ridning så jag kunde följa med henne som vanligt. Hon red ju favvisponnyn så klart och det gick bra tyckte jag, men Moa var inte helt nöjd. De var bara 3 som red idag så de hade gått om plats och ridläraren bra tid med alla.


Sen till stallet och jag mockade och Moa fixade maten sen var det hem och kolla Bonde...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards