En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 15 november 2011 22:23

Moa åkte med oss på morgonen och Patricia körde själv till skolan.


Anton sålde en bil och så klart köpte en ny lika fort!!! Så kallat "Vinterbil"... ja ja vi får väl se =D


Moa tog tåget till Billeberga för att åka med Björn till Viarp.

Jag stack till stallet och Johan provkörde släpet för att se om bilen klarade av det och det gjorde den... så himla skönt! Så nu kan vi köra häst igen.

Jag och Linn red en stund på banan, jag provade ett bett från Frida. Red inte så länge, men provade ändå att trava och galoppera en del på stora volter och lite galoppombyte, hon var slö i bakdelen och det blev lite korsgalopp, gjorde något bra byte, men inte så som hon kan. 

Patricia får även prova rida i betet sen så får vi se vad hon tycker.


Seg på jobb, för jag har sovit så himla dåligt två nätter i rad,  vaknar och kan inte somna om!!! irriterande. Så kl 4.30 vaknade jag idag och kunde inte somna om så jag låg och kollade i min telefon, spelade lite spel och så innan jag gick upp. Men det straffar ju sig på dagen sen. Eftermiddagen var lååååång!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards