En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 25 november 2011 22:32

Reagerade inte på någon direkt vind på morgon när jag och Moa gick till bilen, men när jag kom till jobb så kände jag att det blåste rätt så bra.


Det var grått, grått och jättegrått hela dagen och småregn... usch riktig höst!

Under dagen ökade vinden lite mer.


Patricia körde till skolan tillsammans med Liza och Felle...


Patricia blev hämtad av Liza på eftermiddagen/kvällen och de körde till Naemi för tjejkväll =)

Moa och hennes tjejkompisar firade Julia på hennes födelsedag. De "kidnappade" henne och körde sen till Haket och åt... Hade varit en lyckad kväll =)


Jag körde till stallet och red en liten stund på banan. Seline är nog lite trött just nu, men det gick bra ändå.


Johan körde och hämtade Moa och de körde inom pizzerian och köpte lite kvällsmat =o... sen inom Maxi och köpte en Samsung 5 som jag ska använda medans min ZTE är inne på lagning... Min högtalare är konstig, har lite svårt att höra vad folk säger när de ringer mig =(


På kvällen pratade vi med våra föräldrar som är i Spanien, via skype... första gången jag gör detta.. är jag antik då eller =)

Fungerade nästa bra, blev några avbrott, men vi pratade ändå nästan i 45 minuter totalt =D

www.carthago.bloggagratis.se gå in och läs och se deras bilder!!! Lite avundsjuka är vi kanske!!?? =) Jo det är vi!


Kul att höra ifrån dem och få se dem, är ju en månad sen sist! Och Lilla My som blev helt förvirrad när hon hörde våra röster... hon gick runt i husbilen och letade efter Moa =).


Det blåser och regnar massor ute nu på kvällen... katten ville bara in och sen gick han och skrek hur mycket som helst... var nog jättesur för att vi inte öppnade dörren fort nog när han kom hem... totalt dyngsur som vanligt var han =/

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards