En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 30 november 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 30 november 2011 20:30

När jag gick förbi Moas rum vid 7 tiden på morgonen så var hon redan vaken och var så sedan klockan 5. Klart hon sov ju massor igår så hon var utvilad. Men ont i leder och skinnet fortfarande. Hals och huvud känns också av, men inte feber.


Hon hade kunnat sova lite under dagen och försökt sig på lite läxor mellan sovstunderna.


Gör massa på jobb, men det minskar inte i mina högar...kan bero på alla mail som bara rasslar in just nu. 


Jag körde till stallet och red ut en stund med Monica. Vi red ner till fälten vid dammen och sen en stund på fältet vid hingsthagen. Var rätt så tungt att rida där, Seline var så snubblig så vi travade bara lite. Sen har jag fortfarande ont i skuldran så jag vågade inte trava och galoppera för mycket, med risk att det skulle bli värre.

Seline blev lite sur att hon inte fick springa, men hon var väldigt fin annars =)


Hem och kolla bonde söker med Moa.


Johan körde till jobb och skrev sina arbetsorder på kvällen.


Patricia åkte med Hanna till Rögle för att jobba på kvällen, sen sov hon över hos Hanna.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards