En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 28 november 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 28 november 2011 21:37

Ingen huvudvärk, men så trött i huvudet efter gårdagen. Har inte sovit toppen i natt heller pga stormens framfart. Fast på morgonen hade det lugnat sig betydligt!


Moa sovmorgon och Patricia körde själv till skolan.


Mycket personalarbete på förmiddagen och möte på eftermiddagen. Lagom så här en dag som idag. 


Efter jobb så körde jag och Johan till väla och inhandlade lite inför julen... kan ju inte skriva här vad =)


Patricia skickade ett sms om att hon fixade Seline tillsammans med Anton så jag skulle slippa stressa till stallet. Men jag hade ändå Cozze så jag var nästan på väg upp när jag får ett sms från L som skriver att hon fixat honom eftersom hon förstår hur mycket jag har alltid. Tänk så skönt det blev, plötsligt kunde jag ta det lugnt! Konstig känsla det där! Så vi gick ett extra varv på Väla, har ju inte varit där så mycket sen det nya kommit till. De gånger vi varit där så har jag bara varit snabbt in och handlat vad som skulle handlas och sen hem igen. 


Kvällen bestod av läxläsning med Moa... ja jag hann faktiskt göra detta eftersom jag var hemma!! 


Och så blev det tidig säng!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards