En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 9 november 2011 22:15

Ja jösses vad dagarna rullar ifrån en. Känns som att luften gått ur mig lite. Varit så mycket med allt ett tag nu, men nu plötsligt känner jag att jag hinner med lite mer på jobb utan att stressa... myyyycket märkligt känsla. Hann undan ännu mer som jag har dragit ut på. Blir ju så att man måste omprioritera lite hela tiden när man har mycket att göra, men nu känner jag att jag hinner med det där som ligger och ger en tråkigt stresskänsla.


Hem, snabbt till stallet och hämtade som vanligt Moas saker. Att vi tvunget måste glömma det varje vecka... suck!

Moa tränade Martin =) gick jättebra. Nu börjar det verkligen bli kallt att sitta och kolla på dem. Till stallet direkt efter och Moa red Seline och jag körde stalltjänsten under tiden.


Hem och kolla bonde... =)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards