En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 29 november 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 29 november 2011 21:33

Vaknade kl 4 av att Moa kom in och ville sova hos oss... hon kunde inte sova för hon hade så ont i huvudet och halsen. Sen frös och svettades hon... feber alltså!!


När jag gick upp strax efter kl 6 så frågade jag Moa hur det var, det hade inte blivit bättre så det var bara för henne att sova vidare.


Patricia körde själv till skolan idag, sen vet jag inte mer vad hon gjorde för jag träffade henne inte mer denna dag.


Johan körde tidigt hemifrån för de skulle köra reservkraften på jobb och behövde vara där redan 6.30


Jag kände mig lite konstig idag, vet inte riktigt vad, men lite ont i magen runt naveln och lite allmänt olustig i kroppen, började lite redan igårkväll, men under eftermiddagen så blev det bättre. Är ju så himla trött hela tiden så det är nog därför kroppen reagerar knepigt!

Men vi får väl sol nångång igen hoppas jag!


En del personalarbete idag, och annat smått och gott.... inga fakturor eller arbetsorder alls. Skönt att hoppa över det en dag och göra lite annat som man inte prioriterar.


Hem och bytte om, sen till stallet och öste ner halm, mockade och fixade allmänt. En arbetskamrat kom med sin familj och kollade hur vi hade det i stallet. 

Linn var också i stallet och hade sina småbusar med sig, så det blev bra fart i halmen med alla barn!

Hoppade över ridningen för jag fick så himla ont i högra skuldran, vet inte vad jag har gjort, det kom när jag gick ur bilen vid stallet.... skumt!! Slängde ner halm för att få arbeta med skuldran lite, båda lyft och tryck, men icke!


Kom hem innan kl 19.30 och då var det inte mycket som hände i soffan =)...


Moa mår lite bättre korta stunder, men sen blir hon trött och somnar.... på kvällen rätt så rastlös eftersom hon sovit mest hela dagen.

Hoppas att hon mår bättre imorgon så hon orkar vara uppe lite. Antingen ska man sova bort dagen eller orka vara uppe så man kan göra något litet mellan sovstunderna.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards