En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 6 november 2011 18:30

Sovmorgon... ända till 6.38 men somnade om igen och sov till 8 ca, låg sen och småslumrade till och från. Moa gick upp strax efter 8 och efter det även Johan.

Johan stack iväg och köpte bullar och jag röjde i köket efter storbaket igårkväll. Tömde diskmaskinen och laddade en full direkt. 

Fixade med tvätt och annat skoj. Sen började jag och Moa fixa i våra garderober. Är rätt skönt efteråt faktiskt även om det är trist när man håller på.


Michaela ringde och bjöd oss på kalas på eftermiddagen så det var bara att slutföra det vi höll på med och köra till stallet.

Jag körde marktjänst och Moa red Seline. När jag var klar gick jag ut och hjälpte Moa lite med ridningen.


Hem och duscha och åt. Patricia och Anton kom och åt med oss, sen till Billeberga och firade de små där =)

Det blev glassborg och kakor. Mätt!!!


Hem och slappade resten av kvällen.. trötta så vi ville bara gå och lägga oss. Jobbigt nu när det är mörkt redan vid 17 tiden. Känns som klockan är mycket mer än vad den är.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards