En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 2 november 2011 22:15

Jobbade, fast jag skulle vilja vara ledig, men det är lev fakturor som ska vara klara på fredag och det bara rasar in i mängder hos mig nu.


Moa var på sjukgymnastiken på eftermiddagen för att få sina övningar som hon ska utföra nu i 3 veckor för att se om det blir bättre med knäna.

Vi ska även ringa till SOL och se om de kan göra någon typ av inlägg i skorna så att hon får bättre stöd i hålfoten. Hon går för mycket på insidan av foten, vilket gör att korsbanden ansträngs i knäna.


På eftermiddagen så skyndade jag mig hem så vi hann upp till stallet för att hämta hjälm och väst innan Moa skulle rida i Viarp.

Hon fick ju sin favoritponny igen =) och lyckligt är ungen. Hon trodde att hon skulle få byta häst och var rädd att hon skulle få någon som var för stor, men inte, hon fick den hon absolut helst vill ha.

De hade dressyr och det gick toppenbra.


Patricia red och fixade Seline. Anton var med och red också en stund på banan.


När vi kom hem från Viarp så gick jag och Moa samma runda som jag och Johan gick i måndags. Vi höll nästan precis samma tempo. Skönt väder att gå i, inte för kallt och så.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards