En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 4 maj 2009

Johan stannade hemma med Patricia och Moa för Moa känner sig fortfarande hängig och Patricia har för ont i armen. Hade både idrott och musik idag och det är inget hon kunde vara med på ialla fall.

Jag tog tåget till Malmö där jag var på utbildning i Praktisk redovisning II.

Jag var så seg hela dagen, det tog nog rätt hårt på mig det som hände igår så jag kände mig lite dåligt närvarande emellanåt.

Hem och Johan hämtade mig på stationen. Har varit sååå kallt idag och blåsigt. Så jag var jättetacksam att jag slapp gå i detta vädret.

Körde upp och kollade Seline och fixade med det som skulle fixas. Mia hade redan mockat och satt vatten till Seline, så jag hade bara Odessa att sköta. Kände över Seline och hon kändes bara lite svampig i höger knä, annars verkade hon må bra.

Hem och soffläge!!!!

Moa hade varit hängig och trött hela dagen så hon får vara med mormor imorgon eftersom jag har en utbildningsdag till och Johan ska på möte i lund på förmiddagen.

Patricia har varit uppe hos sjukgymnasten och lämnat in remissen och träffat en sjukgymnast som gav henne lite övningar för armen. Ska tillbaka på fredag och få fler övningar och hjälp med armen.

Hon kunde röra på den mer, men det gör fortfarande ont och är svullen en del. Tar väl ett par dagar till innan svullnaden har gett med sig.

Körde Johan till Gert för att hämta jourbilen och sen hem för att hålla kväll.

Imorgon ska Patricia till skolan och så får vi hoppas att hon kan skriva hela sitt nationella matteprov...


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards