En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 8 maj 2009

Ja det straffade sig att komma så sent i säng som vi gjorde igår. Jag hade hur svårt som helst att komma upp.

Och problemet var ju att jag köpte 4 st pocketböcker på väla igår och började läsa en på kvällen och den var så lättläst och intressant så jag kunde inte lägga den ifrån mig. Det är illa när man hittar såna böcker, framförallt när man MÅSTE sova.

Johan körde in mig till stan för att sen själv köra till väla för att kolla deras brandlarm tillsammans med några arbetskamrater. Han har ju egentligen frifredag, men ville följa med på detta.

När han kom hem fick han ett telefonsamtal från leverantöre av objektivet som undrade om han var kvar i Göteborg!!!?? Hallå!! Det var igår han var där. Ja ja de kom i alla fall till slut fram till att leverantören skulle skicka ett nytt objektiv och Johan skickar tillbaka med vändande post det objektivet som han redan har.

Idag fick jag stänga telefonen vid ett längre tillfälle på dagen, för det bara ringde hela tiden och jag måste få en chans att jobba undan nu. Killarna bara klagar på att jag inte svarar så då är det bättre att jag stänger den så får de en tid när jag är tillbaka.

Patricia var hos sjukgymnasten i Rydebäck för att få lite nya övningar för armen och hon tyckte att det var rätt ok. Sjukgymnasten tror på att hennes arm ska läcka snabbt eftersom hon har sluppit gips och kan använda armen skapligt redan. Ung och bra läkekött...

Moa följde med Gon hem efter skolan, de är lite som ler och långhalm just nu. Det är jätte kul att de har funnit varandra så bra.

Johan körde mig till stallet efter att han hämtat mig på jobb först. Under tiden jag var i stallet så körde han till Bauhaus för att lämna tillbaka våra grästrimmer som han fick i julklapp. Tyvärr så hade hans föräldrar inte kvar kvittot så de på Bauhaus ville inte kännas vid den, även om det står när den levererats till dem och serienummer och allt. Så Johan ska ringa något nummer som han fick av dem för att se om det går att lösa ändå.

Sen körde han och hämtade några landgångar till oss. Vi blev sugna på det ikväll. Hämtade Moa och mig på vägen hem. Patricia och Anton hade varit hemma en stund och satt och var jättehungriga.

Sen var det så mycket fredagskväll som det bara kunde bli.

Patricia och Anton stack iväg en runda och de kan inte ha hunnit vara iväg mer än 20 minuter innan himlen öppnade sig. De körde moppen borta vid ättekulla och fick åka in på macken och ta skydd under den värsta skuren.

Nu är det tid för mig att gå och lägga mig, ögonen korsar varandra... GÄSSSSSP!!! Sov gott!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards