En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 16 maj 2009 22:39

Jag och Johan körde till Sibirien med Seline. Skulle träffa 2 kompisar för att rida och busa på stranden lite.

Sms;ade en gammal arbetskamrat, för hon brukar be mig kontakta henne när vi ska till stranden. Men tyvärr var hennes mamma inlagd på lasarettet, så hon kunde inte komma idag. Det får bli en annan dag istället. Det var lite synd för det är kul att träffa henne.

När vi kom hem från stranden så körde Johan hem och började laga mat (sill och nypotatis igen.... det bara är ju så gott!!!) medans jag mockade och fixa för att sen cykla hem.

Idag var det faktiskt bara jobbigt att cykla upp för backen i vallåkra. Kondisen börjar nog bli bättre. Kände till och med när vi galopperade på stranden, där brukar jag bli anfådd när vi galopperar fort, men det blev jag inte idag. Skönt när det visar ett resultat av att man tränar.

Moa blev hemma och städade sin garderob från massor för små kläder och även några för stora. Så nu ska hon packa dem i påsar så vi får skicka iväg dem till någon som behöver dem, typ rädda barnen eller så.

Patricia och Anton hade slappat hela dagen, tyckte också vädret var tröttande. Hade varit hos farmor och ätit lite.

Var inne hos grannen en stund på eftermiddagen. Hon ska sälja lite hästtavlor i Malmö nästa helg och ville bara kolla med mig om jag tyckte de var fina. Hon importerar dessa tavlor från england. Hon hade även lite muggar och skärbrädor med hästmotiv. De var helt ok!

Jag och Moa slappade resten av kvällen. Har massor med tvätt som ska vikas och strykas, men jag orkade inte idag. Antar att det inte är någon annan som tänker ta det ifrån mig, så jag väntar till imorgon.

Kanske jag ska träffa Jessica, äntligen, imorgon. Har inte träffat henne på säkert 2 år eller nåt. Vill hemskt gärna träffa henne, men hon meddelade att hennes ene son hade klagat på ont i halsen idag, så vi får se om vi får till det imorgon.



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards