En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 31 maj 2009

Johan körde till Anders M för att byta av jouren kl 10.

Jag cyklade upp till stallet för att vi skulle kolla sommarbetet. Sen red jag och Mia en liten runda.

Cyklade hem för att städa på uteplatsen och förbereda maten till kvällen. Vi hade tänkt bjuda våra mammor på grillat på kvällen.

Kände att jag hade bränt mig på armarna och axlarna under de här timmarna ute. Trodde inte att de skulle ta så hårt.

Johan var ute och köpte brädor till nybygget på framsidan.

Föräldrar, Linn med familj och Patrik med familj kom på kvällen. Det var väldigt kul att så många kunde komma på så kort varsel. Vi ringde vid middagstid och de var med direkt. Sånt är riktigt kul att man inte alltid måste planera i så lång tid före. Tack för att ni kom!

Moa och Rebecka var nere på stranden och badade flera timmar på dagen.

Patricia och Anton var på stranden ca 30 minuter och Patricia hann bränna sig ändå. Sen var de ute och körde moppe och även där brände hon sig nog en del.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards