En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 19 maj 2009 21:51

Började med utbildning på förmiddagen, affärsutveckling. Idag var det verksamheten i fokus. Fick göra en del praktiska övningar och det är roligare än att bara sitta och lyssna.

När jag kom upp på kontoret sen så ringde telefonen konstant i nästan 2 timmar. Jag har ju varit borta i 1½ dag nu och då hinner det samlas rätt mycket.

När jag var klar med alla akuta saker så gick luften ur mig och kände att jag bara var tvungen att åka hem och vila en stund innan stallet. Hade tänkt jobba över, men när man varit borta i 1½ dag och fått så mycket ny information så kokar hjärnan över ; )

Såg på FB att Malin och Magnus nu äntligen fått sin son Linus. De är såå stolta.

Man ser ju vem som är pappa i alla fall!!

Han vägde 4175 och var 55 lång.

Jag och Moa blev skjutsade till stallet av Johan, som skulle till Borgen och fota under tiden.

När vi kom hem så hämtade han upp Patricia för de skulle åka till skolan för att hämta Lizas cyklar som Patricia och Liza använde i fredags. De cyklade till skolan, men Patricia orkade inte cykla hem för hon hade så ont i halsen.

Patricia har inte så ont i sin arm längre och kan nästan sträcka ut den fullt ut och även böja den helt.

Både Patricia och Moa är förkylda igen.... när ska detta elände ta slut. Johan är lite till och från, nyser och snyter sig ena dagen till att vara bättre dagen efter.

Jag vill inte bli sjuk igen, men börjar ju bli bekymrad eftersom jag blivit så trött igen. Då brukar det attackera direkt.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards