En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 20 maj 2009 22:29

Då var det sista dagen innan man är LÅNG-ledig. Ska faktiskt vara ledig på fredag och det ska bli sååå skönt!

Fick jobba över idag för i nästa vecka är jag borta 1½ dag i början av veckan och jag har mycket inför faktureringen.

När jag gick hem så kändes det som att jag ändå hade hunnit ifatt bra. Skönt att vara ledig när man känner sig nöjd med utfört arbete.

Idag skulle 9-orna, Patricias klass, ha spexfotografering. Hon och Felicia skulle klä ut sig till mekaniker. De skulle ha Felicias pappas overall på sig, båda två skulle krypa i overallen. Patricia lånade lite verktyg av Johan som de skulle ha med på fotot.

Liza har lagt ut detta fotot på hennes blogg. Blev ett bra kort på dem tycker jag. Antar att de har tagit fler kort...












Patricia och hennes klasskamrater fick sina avslutningströjor idag. 

Moa är rätt så förkyld igen. De var och badade med klassen igår förmiddag, men hon var förvisso redan lite förkyld innan så det gjorde nog inte så mycket.

På kvällen fick vi skjuts upp till stallet för Moa skulle rida tillsammans med Nellie.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards