En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 21 maj 2009 22:38

Danskarna hade lovat åska och regn idag, men vi ville ändå chansa på att åka till Sibirien och rida.

När vi vaknade så var det klarblå himmel, sol och varmt. Så det bar av till Sibirien. Johan och Moa följde med, för Moa skulle bada med Nellie medans jag och Malin red.

De doppade sig en stund, men sen blev det för kallt så det la sig på stranden och solade en stund.

Moa kändes sig tröttare och hade fått ont i huvudet så hon somnade i bilen på väg tillbaka till stallet. Väl i stallet öste jag ut hästen och sakerna så att Moa och johan kunde köra hem.

När jag var klar med sysslorna i stallet så cyklade jag hem.

Johan hade grillat revben under tiden. Tyvärr så var revbenen lite väl salta, men det var gott ändå.

Sen satt jag och Moa i soffan och slappade. Det tar på krafterna att vara ute i friska luften nästan hela dagen. Vi körde nämligen till stallet kl 10 och var hemma kl 17 ca.

Patricia och Anton är ute och kör moppe hela tiden. Bara flyter rundor... =)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards